Response no1.



  Τώρα,

τώρα που νοιώθω το σύμπαν να χάνεται από γύρω γύρω μου,

έχω ένα αγόρι που ξέρει να μου το φέρνει πίσω

έχω ένα αγόρι που με αγκαλιάζει και κοιτάμε μαζί πίσω από την κουρτίνα

έχω ένα αγόρι που μου γράφει ερωτικά αγγλικά ποιήματα στις βαλεντίνιες μέρες

έχω ένα αγόρι που με ηχογραφεί να λέω χαζομάρες

έχω ένα αγόρι που τρέχει να με προλάβει για να προλάβουμε τις δουλειές μου

έχω ένα αγόρι που με πηγαίνει και με φέρνει και με ξαναπηγαίνει

έχω ένα αγόρι που γονατίζει μπροστά μου στον καναπέ για να με αγκαλιάσει

έχω ένα αγόρι που μου λέει ιστορίες με δάση για να κοιμηθώ

έχω ένα αγόρι που με λέει όμορφη σαρανταμία ώρες το εικοσιτετράωρο

έχω ένα αγόρι που μου βάζει αλοιφή κάθε που πιάνεται ο αυχένας μου

έχω ένα αγόρι που με φιλάει ξυστά στον επιχείλιο

έχω ένα αγόρι που κανονίζει τα ακανόνιστα

έχω ένα αγόρι που με παίρνει τηλέφωνο από παντού

έχω ένα αγόρι που μου διπλώνει τα εσώρουχα

έχω ένα αγόρι που περπατάει μαζί μου όλες τις πόλεις όλες τις ώρες όλες τις μέρες

έχω ένα αγόρι που ταΐζει τα γατάκια

έχω ένα αγόρι που με πηγαίνει βόλτες στα χιόνια

έχω ένα αγόρι που μου φέρνει καφέδες και τσιγάρα

έχω ένα αγόρι που μου εκτυπώνει τα εκκαθαριστικά

έχω ένα αγόρι που ξέρει όλα τα ρούχα μου

έχω ένα αγόρι που ξέρει πώς δουλεύει το πλυντήριο της μαμάς μου

έχω ένα αγόρι που ξέρει να ρυθμίζει την αυτόματη πόρτα του κοτετσιού

έχω ένα αγόρι που όταν παίρνει βιβλία, παίρνει πάντα ένα και για μένα

έχω ένα αγόρι που βρήκε τον καλύτερο αποφλοιωτή του κόσμου

έχω ένα αγόρι που δεν ξέρει να καθαρίζει μήλα

έχω ένα αγόρι που πλένει τα δόντια του δέκα λεπτά κάθε βράδυ

έχω ένα αγόρι που έχει πάντα μαζί του χαρτομάντηλα

έχω ένα αγόρι που μου έμαθε να φυσάω τη μύτη μου

έχω ένα αγόρι που δεν καπνίζει

έχω ένα αγόρι που χαίρεται με κάθε μου αρλούμπα

έχω ένα αγόρι που ξενυχτάει μαζί μου στα νοσοκομεία

έχω ένα αγόρι που με ερωτεύεται στις συναυλίες

έχω ένα αγόρι που πέφτει μαζί μου στην Τσιμισκή και γελάει

έχω ένα αγόρι που φοράει λονδινιάρικη τραγιάσκα

έχω ένα αγόρι που όλο θέλει κάτι να μου αγοράσει

έχω ένα αγόρι που όλο κάτι θέλω να του χαρίσω

έχω ένα αγόρι που χωράει μέσα μου ακριβώς

δεν περισσεύει

δεν με στενεύει

αναπνέω μέσα απ' αυτόν αλλά με δική μου αναπνοή