137000

Τελικά εκείνο το βράδυ το σεπτεμβριάτικο δεν έτρεμα από τον πυρετό που ήταν 40,5. Από το φόβο μου έτρεμα. Κυριακή έντεκα το πρωί με γαμούσες απο πίσω κι ήταν σα να μου διοσθώνεις το νεφρό, θυμάσαι; Μετά κοιμηθήκαμε εκείνο τον ύπνο του σεξ και ξύπνησα παράλυτη. Από τότε δεν έχω περπατήσει. Ξέρεις είμαι κι απο κείνους που το δεκανίκι τους φέρνει εμετό. Εσύ πάλι μόνο με δεκανίκια περπατάς. Κι εμένα για δεκανίκι με πήρες. Ήμουν πολύ κουνιστή όμως για σενα και ασταθής οπότε κατάλαβες πως δε με χρειάζεσαι. Σου άλλαζα το περπάτημα. Όταν θα σταματήσει ο ήλιος να νομίζει πως ζεσταίνει θα σταματήσω να σκέφτομαι πως είμαι άσχημη και μισή. Η ζωή μόνο μας αλλάζει. Κι ο θάνατος μας κάνει αλλιώς. Ααα κι οι χωρισμοί γιατί καμώνονται τους θανάτους. Και όλοι αυτοί οι πόνοι πώς μας ομορφαίνουν! Πώς σκατά μας σκαλίζουν τα πρόσωπα. Ωχ ποιά θα μουν χωρίς αυτή τη σαπίλα; Θέλω να πάμε μαζί στο σούπερ μάρκετ να διαλέξουμε μανταρίνια. Να γυρίσουμε σπίτι και να τα ξεχάσουμε μέχρι να σαπίσουν. Μαμα; γιατί με γέννησες έτσι; Μαμά; ωραίο το φουστάνι που μου αγόρασες. Μπαμπά μην πονάει το μάτι σου. Παίρνω όλο μπλε οδοντόβουρτσες. Μόνο μια φορά είχα άλλο χρώμα επειδή μου την αγόρασες εσύ. Μ'αρέσει να κοιμάμαι με βαμμένα μάτια γιατί το πρωί μοιάζω να έχω ζήσει πολλά. Βάζω το μικρό μου δάχτυλο κάτω από τα ποτήρια όταν πίνω κι όσο πίνω το κοιτάζω κάτω από τον πάτο . Καμιά φορά το κουνάω κιόλας. Μ'αρέσει που δεν πίνω αναψυκτικά γιατί δε μ'αρέσει η λέξη. Μ'αρέσει που τρίβω τις ρώγες μου αδιάκριτα όπου και να βρίσκομαι. Με βοηθάει να σκεφτώ. Τα μπούτια μου είναι πάντα ζεστά. Τί καλά να φωσφόριζες κι εσύ όπως η μπλούζα σου! Φίλα με μέχρι να εξαφανιστούν τα χείλια μας. Δείξε μου πώς να χρησιμοποιώ συσκευές που δεν γνωρίζω. Ζωγράφισέ μου ένα αρνί. Κι αυτή τη φορά δε θα με παραμυθιάσεις με κουτί. Αρνί θέλω. Η πιό ηλίθια έκφραση που έχω ακουσει;;; Που με κάνει να ξερνάω και να θέλω να γελάσω ταυτόχρονα; "Τα μάτια είναι ο καθρέφτης της ψυχής"..χαχα τί παπαριά. Ποσο τυχάρπαστος και γελοίος αυτός που τη χρησιμοποιεί. Αηδίασα μόνο που το σκέφτηκα. Αφού σου είπα οτι σήμερα δεν θα φάω ρε μαμα. Έφαγα μπανάνα.