28+1

Εγώ κάπνιζα κι έψαχνα για κάρτες, εσένα σε πήρε ο ύπνος
Τα κάστανα ήθελαν λίγο ακόμα, κι αύριο πάλι
λόγια, νυχιές, ποτά στην πόλη του Ζορό που ντύνεται και Άγιος Βασίλης.
Μισώ την πόλη με το μετρό του μέλλοντος
Σήκω πάμε στην άλλη που έχει από το χίλιαεννιακόσσια


Πάρε με τηλέφωνο άν βρεθεί εκείνος ο μικροσκο-πικός
της πόρτας σου κι αν βρεθεί εκείνος ο τεράστιος του εαυτού σου

Ροχαλητό σε μορφή mp3, το δώρο στη γιορτή μου
το καλύτερο
αλλα σε έχω κι εδώ.

Κυκλοφορούν οι ήχοι σου πάνω κάτω
με αφρίζουν
με κάνεις σαπουνάδα

Μαλακία που κοιμήθηκες
ξύπνα θέλω να σε γλείψω
να με γαμήσεις ασυνείδητα
να κοιμηθώ κι εγώ σαν άνθρωπος.

Ξύπνα να μου ανάψεις τσιγάρο
ξύπνα γαμώ το χριστό μου
ξύπνα να δούμε τον κόσμο
μόνη μου όλο σκατά βλέπω χωρίς δορυφορική

Ξύπνα θα σου αγοράσω χαρτάκια για το άλμπουμ με τους ποδοσφαιριστές
την Τετάρτη θα σου δείξω ένα ελάφι
και του χρόνου θα ταξιδέψουμε με KLM σε μια πόλη υπόγειο
ξύπνα να γίνουμε λίγο πιό αναρχικοί από τους συγγενείς σου

ξύπνα να γίνουμε οικογένεια
ξύπνα και πες την αλήθεια ρε

μπορείς να με λατρεύεις όπως είμαι;
γιατί εγώ δεν ξέρω αν στο είπα αλλα τα κατάφερα...

Δυο τρεις διαδρομές έκανα στο παρελθόν και με θυμήθηκα
σαν αποκαΐδι , ξεφτισμένη και φτυσμένη και ψευτοχαρούμενη
και κατάλαβα οτι αν έστω και για λίγο μύρισα ευτυχία
εσύ φταις.

Ξύπνα ρε, ούτε αυτό δε σε ξυπνάει;

Αύριο πού θα μου φτιάξεις τον καφέ; Αφού και το πράσινο και το κίτρινο φλυτζάνι είναι άπλυτα. Φίλα με σα να με χάνεις για πάντα. Μπορείς; Μπορείς αφού το λέει και τ' όνομά σου.

Έφερε κι η μαμά εκείνο το μικρό κουτάκι. Έχει λέει μέσα μικρά χαρτάκια που είναι ποτισμένα με ξεβαφτικό νυχιών. Επειδή εγώ ταξιδεύω πολύ λέει. Χαίρεται η μαμά. Ναι μαμά, καριέρα στο εξωτερικό η κόρη σου. Την άλλη φορά που θα βρεις τόσο φτηνό σουπερμάρκετ να πάρεις κανένα κουτάκι που να' χει ξεβαφτικό μνήμης. Σε ικετεύω μαμά. Τότε δεν θα χρειάζομαι κανένα αεροπλάνο για να ταξιδέψω.

Σήμερα αγαπάω όλο τον κόσμο.
Χτες κανέναν εκτός απο σένα.

Ξύπνα...
Ξέρω τί όνειρο θα δω...
ο,τι χρειάζομαι κι ονειρεύομαι στ' αλήθεια...
βόλτες με το κόκκινο μας ελικόπτερο, μπλαμπλαμπλαμπλα, εμάς με τα ρούχα της αλήθειας μας και sur le fil στο repeat...