8453

Θέλεις ένα τσιγάρο; Θέλεις να καπνίσουμε για παντα μαζί; Θέλεις να σου καπνίσω ό,τι έχεις και δεν έχεις; Θέλεις να μου μάθεις να διαβάζω; Καπνίζω πολύ. Τις ώρες που ζω όλοι κοιμούνται. Κι αν δεν κοιμούνται κάνουν πως κοιμούνται. Πάψε να με ρωτάς για το ρολόι. Αγαπώ τα χαλασμένα ρολόγια. Ξέρεις γιατί; γιατί μια στιγμή μέσα στη μέρα δείχνουν τη σωστή ώρα. Δεν είναι μοναδικό; Εχω ένα ρολόι... σταματημένο στις 12. 13.. Κανείς δεν ξέρει τί σημαίνει. Μια αγκαλιά ήθελα για να φύγει η Πέμπτη. Μου λείπεις αφόρητα. Διαβάζω τα λόγια σου απο το πρωί. Μην τολμήσεις να εμφανιστείς πριν εξαφανιστείς. Μην τολμήσεις να με αγαπήσεις πριν με μάθεις. Θα με παίρνουν οι φίλοι αύριο να με ρωτήσουν αν είμαι καλά. Μόνο σε σένα θέλω να πω πως είμαι μεθυσμένη, καυλωμένη, χεσμένη και εξασθενημένη. Πονάνε οι ώμοι μου που δε με φιλάς, και το κάτω χείλος που δεν το ρουφάει κανείς. Έχω κάτι πρόχειρους διαλόγους με το τίποτα, κι όλο μπερδεύω τα λόγια μου. Πουλάω όλες τις αντοχές μου για λίγη προστασία. Έβαψα τα νύχια μου μωβ κι ο δεξιός αντίχειρας ξεβάφτηκε. Τί σπαστικό! Ανάβω τσιγάρο και σκέφτομαι τον έρωτά μας να πίνει καφέ σε κείνο το απαράδεκτο τέλειο μαγαζί που τα μισά τραπέζια είναι πιασμένα. Μας θυμάμαι σαν όνειρο. Άκου ρε πούστη οτι είσαι ότι πιό όμορφο έχω ζήσει αλλά με καταστρέφεις κάθε μέρα με την ανυπαρξία σου. Είσαι ο πιό μικροαστικός μου έρωτας. Εξαφάνισες όλη μου την αναρχία και γω δεν αντέδρασα γιατί μια μαλακισμένη αριστοκράτισσα είμαι. Δε με νοιάζεις. Εκείνος ο καμμένος καυλιάρης μικρός που κοίμισα σπίτι την περασμενη βδομάδα τί όμορφα έλεγε το όνομά μου! Ααααααα είπα το όνομά μου; το βαρέθηκα. Ψάχνω εκείνον που θα με βαφτίσει. Που θα με βουτήξει στα νερά ενός ποταμού που θα εφεύρει για μένα. Θα διαλέξει ένα όνομα κι εγώ όποτε τον ακούω να με καλεί, θα γυρίζω το κεφάλι, όπως έκανες εσύ όταν άρχισα να συνηθίζω το όνομά σου. Σε πόση ανθρωπότητα να ξεσπάσω; Πόσα ψέμματα να πω για να σε φτάσω; Αν κάνω δέκα ανθρώπους να πεθάνουν θα ισοφαρίσουμε; Μπαααα. Θέλω να υπάρξω με χι και ψι.... Θέλω να μισουπάρξω... Να τριγυρίσω εκεί που τριγυρνάς. Και το πιό μεγάλο μου μυστικό είναι οτι θέλω να σε ξαναερωτευτώ. Πιό δυνατά. Αν πιστέψω οτι χάθηκες θα'ναι σα να μην υπήρξα ποτέ. Αλήθεια είμαι μεθυσμένη. Πόσο αρπακτικά με γάμησες την τελευταία φορά που μέθυσα. Ξέρεις πόσος καιρός πέρασε από τότε; Όσο να καταναλώσεις δυο μαρμελάδες. Θυμάσαι που αγαπούσες τα χέρια μου; θυμάσαι που σου γραφα σε μικρά χαρτιά πως είναι όλα πιό όμορφα απ'οσο μπορώ να αντέξω; Σιχαίνομαι που ό,τι λέξη έχω πει την εννοώ. Το σ'αγαπάω πιό πολύ απ'ολα. Πρέπει να με μισήσω που ποτέ δεν ερωτεύτηκα χωρίς να το καταλάβω; Αγάπησα τα πόδια σου κι ας σκεφτόμουν το πρώτο βράδυ πως είναι τα πιό άσχημα που'χω δει. Τον αφαλό σου.... Θεε μου, ο αφαλός σου τί γη!!! Τι ολότητα! Πόσο με χώρεσε, πόσο με ζάλισε.... Σε γράφω στα παπάρια μου. Θα μιλήσω για μένα. Για τις βόλτες με τον μπαμπά μου. Πονάει το μάτι του μπαμπά μου και θέλω να του το φιλήσω. Άσε με να πιω και σήμερα κι απο αύριο θα σε κόψω. Θα μετρήσω νεφρά για να κοιμηθώ...ένα νεφρό, δύο νεφρά, τρία νεφρά, τέσσ.....