2515

Φοβάμαι μην έρθει μια τεράστια κουβέρτα και με σκεπάσει και δεν καταλάβω οτι πέρασε το καλοκαίρι χωρίς να ζεσταθώ. Φοβαμαι μην λιώσουν τα χιόνια εκεί που κατούρησες και φυτρώσει δέντρο. Φοβάμαι μήπως τις Παρασκευές 12 και 12.05 πάψουν οι δυο πτήσεις που μας φέρνουν πιο κοντά. Φοβάμαι μήπως τώρα που άλλαξα το λάμδα αλλάξω κι εγώ. Φοβάμαι μην αρχίσω να αφήνω τα μαλλιά μου κάτω. Φοβάμαι μην αρχίσω να χορεύω και σου μάθω και σένα. Φοβάμαι μην ο ποιητής κουραστεί να βγάζει χαρτάκια μέσα από το μυαλό του που μοιάζει με καπέλο. Φοβάμαι μήπως οι άνθρωποι αντίγραφα μας κατασπαράξουν. Φοβάμαι όλους εκείνους που δεν έγιναν ποτέ μια γλώσσα να γλείψουν μέχρι να καούν. Φοβάμαι μην ο Χοσέ σταματήσει να μου κάνει μασαζ με το φυσικό λιπαντικό που εκκρίνει το σώμα μου. Φοβάμαι μην η πεταλούδα αλλάξει γνώμη για το γάμο και δε μας καλέσει. Φοβάμαι μη δε βρούμε τα ίδια παπούτσια με δέκα νούμερα διαφορά. Φοβάμαι μην η μαμά σταματήσει να σκέφτεται να αγοράσει σοκολατάκια με καρύδα, φοβάμαι μη δε μου πετύχει ο πρωινός καφές. Φοβάμαι μη σταματήσουν να σ' αρέσουν οι τουαλέτες μου. Φοβάμαι μη σταματήσω να φοβάμαι οταν το πρωί πλησιάζεις κοντά στο κεφάλι μου. Φοβάμαι μην αρχίσω να χύνω αθόρυβα ,με τσιγγουνιά. Φοβάμαι μην τελειώσουν οι γκρι κάρτες του μπαμπά μου, και μην ξεφουσκώσει η κοιλιά σου. Φοβάμαι μη σταματήσω να φοβάμαι και πιο πολύ φοβάμαι μη φερθώ ποτέ σα φοβισμένη.