πνα/τκ/πνγ80




 
 
 Στον Ι. και την Δ.


Δεν κοιμάμαι
μάλωσέ με
θέλω να γράφω για σένα
τα μάτια μου τσιμπλιάζουν
σε θέλω με τα μάτια μου
με το ζεστό μου σώμα
ο επιχείλιος γαμάει τα φιλιά μας
καλά που δεν έχω επιμουνοχείλιο
θα καταστρεφόταν η ζωή μας
δεν κοιμάμαι
θέλω να γράφω για σένα
ή για την αγάπη
ή για την ιδιοκτησία
ή για τη ζήλια την κωλοβλαμμένη
τα μαλλιά μου πέφτουν στα μαξιλάρια του καναπέ
κοιμάσαι μέσα
θα έρθω λίγο στη μεριά σου να ζεσταθώ
μετά θα πάω στη μεριά μου
όταν είμαι στα τέσσερα
θέλεις τόσο να μου τον βάλεις
δε σε νοιάζει πού
τον βάζεις κι ας μπεί ό,που θέλει
πονάω
τσούζει την άλλη μέρα
βάζω παγωμένο νερό
κι ανατριχιάζουν όλα τα σημεία μου
κι εκείνα με το χνούδι
δεν κοιμάμαι
σε θέλω απ αυτό το δωμάτιο, στο μέσα δωμάτιο
ο οφθαλμίατρος θα δεί οτι δε βλέπω
και θα πεί έχεις τσίμπλες μωρή
θα παίξουμε το τζόκερ του μάρτη
δεν κερδίσαμε
ούτε τώρα θα κερδίσουμε
γι' αυτό θα δουλεύω τις νύχτες
θα σου λείπω αφόρητα
δεν μπορείς χωρίς εμένα
ούτε εγώ μπορώ
θα με πας στον οφθαλμίατρο
παντού με πηγαίνεις
δε σε νοιάζει
θα με πάρεις τηλέφωνο όταν σχολάς
θα με πάρεις πάντα να με ρωτήσεις αν θέλω κάτι να φέρεις
ναι θέλω μπαταρίες για την οδοντόβουρτσα
θέλω zovirax
θα πας να πάρεις
ναι εσύ είσαι τέτοιο αγόρι
που κάνει τα πάντα για μένα
εγώ η ακούνητη μουλάρα με τις τσίμπλες
εγώ θέλω να γίνω σαν εσένα αλλά είμαι κότα
η κότα που κάνει κοκο
που θέλει να σου μοιάσει
είσαι τέλειο αγόρι
να σου μοιάσω, το θέλω
να είμαστε το τέλειο αγόρι με το τέλειο κορίτσι
να έχω 32 φωνές
λες ανοιγκλείνω τα μάτια όταν πίνω νερό
γι' αυτό τσιμπλιάζουν
θέλω να είμαι μόνη όταν φυσάω τη μύτη μου
πάλι έγινε πρωί πέντεκαιπέντε
σε 4 ώρες ο οφθαλμίατρος θα μου βαζοβγάζει τζαμάκια
θα δοκιμάζει με ποιό βλέπω καθαρά
κι αν δε φταίνε τα γυαλιά που δε βλέπω καθαρά γιατρέ;
κι αν φταίει κάτι άλλο;
μόλις πέρασε από το μυαλό μου οτι το αγόρι μου
μπορεί να είναι θολό, ροχάλισες
τέτοιο αγόρι είσαι
αντιδράς και στον ύπνο σου όταν δυσπιστώ
αφήνω τα μαλλιά μου στα μαξιλάρια του καναπέ
δεν κοιμάμαι
μάλωσέ με
άυπνη θα πάω στον οφθαλμίατρο
θα σε ξυπνήσω να με πας τέτοιο αγόρι είσαι
στον πάγκο με τα τυριά
να κάτσεις ώρες να δοκιμάζεις με τη δική μου γλώσσα
να φαντάζεσαι ποιό θα μ' αρέσει
μου εκτυπώνεις στίχους για τη δουλειά και
το εκκαθαριστικό μου 
ανακαλύπτεις τους κρυφούς θορύβους που με τρομάζουν
κάτι ακούγεται σου έλεγα
κάνει κχ κχ κχ
κι εσύ τέτοιο αγόρι που είσαι
ο επαγγελματίας φροντιστής μου
έκλεισες όλους τους ήχους
και με απόλυτη σοβαρότητα ανακάλυψες το κχ κχ
ήταν το ανθρακικό από την greencola που πάλι δεν ήπια
και μου έδωσες το καινούργιο ποντίκι που αγόρασες
όπως μου είχες δώσει και την καινούργια βάση
τέτοιο αγόρι είσαι
κατάλαβες γιατί δεν κοιμάμαι
γιατί έπρεπε να γράψω για σένα
για το τέλειο αγόρι μου
ξέρεις οτι δε χωνεύω κανέναν
ξέρεις οτι δεν πιστεύω κανέναν
εγώ η ακούνητη μουλάρα που
με το παραμικρό κχ  μπορώ να σκεφτώ 
πως το αγόρι μου δεν είναι τέλειο
πως θα το ξετυλίξω και μέσα θα είναι σάπιο και θα βρωμάει
γιατί εγώ η ακούνητη μουλάρα
αυτά πιστεύω για τους ανθρώπους
 αν μας ξετυλίξουμε θα έχουμε μέσα κάτι κούφιο που βρωμάει
είπα θα γράψω για το αγόρι μου
και πάλι για μένα γράφω
η ακούνητη μουλάρα και το τέλειο αγόρι
αταίριαστο ακούγεται αλλά αγάπα με
τέτοια μουλάρα είμαι
και δεν κοιμάμαι