2216

 ℬαδίζαμε χωρίς κουβέντα, πατούσαμε πάνω σε μικρές πέτρες εκτοξεύοντας μικρότερες, 
το καφέ σακουλάκι με τα κάστανα που έκαιγε την παλάμη,
το τραίνο πέρασε πάνω από το λαιμό μου και το αεροπλάνο απογειώθηκε απο τ' αριστερά μου,
έσκυψες κι εσύ να δεις, 
δε με κοίταξες φοβόσουν περίπου
εκεί μπόρεσα να γνωρίσω τις δυό ρυτίδες που έχεις  λίγο πάνω από τον αγκώνα,
και τώρα λέω πως αυτές φταίνε για τους πόνους στο στομάχι.
Είναι έτσι κατασκευασμένο το σώμα μου που μπορεί να πονάει σε όλα τα σημεία ταυτόχρονα, λάθος κατασκευή,τόση κακή υγεία πώς χωράει μέσα μου, 
χωράει χωράει έυκολα και ταιριαστά όπως το λαρυγγοσκόπιο μέσα
στο στόμα μου
όπως τότε εκεί στις αγγλικές μας βόλτες πριν το dlr κάηκε η γλώσσα μου αλλά μπόρεσα να σε φιλήσω ξανά και ξανά κι εσύ δεν ήξερες  σε ποιά χώρα πρέπει να πάμε για να είμαστε ευτυχισμένοι
χαζολέξη είχα πει πως δε θα τη χρησιμοποιώ
τι θα κάναμε αν δεν είχε ο καθένας τον εαυτό του 
εγώ μπορώ να συνδυάσω την απόλυτη ηρεμία μου με την ομορφιά
των χεριών σου
που όταν δε στρίβουν τσιγάρα
με κάνουν ν' αντέχω ακόμα και τα τεράστια κιθαριστικά σου νύχια
ό,που πας σου υπενθυμίζω τους νυχοκόπτες
κι εσύ για να με γλυκοεκδικηθείς με ξύπνησες ένα πρωί
με ένα φιλί στο πρόσωπο και μου είπες πρέπει να βάψεις τα νυχάκια σου
τί έκπληξη ήταν αυτή
ήρθες σε μένα μετά τις γαλλικές σου βόλτες
σιχαίνεσαι το παρίσι
να μην ξεχάσουμε να μετρήσουμε σε πόσα μέρη έχουμε βρεθεί
το αεροδρόμιο χάλασε
και φαντάσου λέει να σε περίμενα να γυρίσεις απο μια δουλειά
χωρίς κιθάρες
να με πεις αγάπη μου στα ελληνικά
και να ρίξουμε τρικούβερτο ύπνο 
όχι με τρείς κουβέρτες
με τρείς χαρές
για μας η αναλογία είναι τρία ένα σαν το κριθαράκι της μαμάς
εκεί στο υπό το μηδέν μόνη καταμόνη
έχω αυτή την ικανότητα να μη με παραμυθιάζω
ξεζουμίζω κάθε μνήμη πάντα μόνη ήμουν
το να είμαι με κάποιον άλλο, πάντα απιστία στον εαυτό μου το είχα
κάθε φορά που χρειαζόμουν κάποιον ο εαυτός αντιδρούσε
μου έκανε σκηνές, κι εμένα τι μ' έχεις εε
δεν είμαι τίποτα εγώ μωρή, εεεε ρωτούσε με φωνή
σταμάτα του έλεγα θα βραχνιάσουμε
φοβάμαι να καθαρίσω γαρίδες μη μου πεταχτεί σάλτσα στο μάτι
κάτι τέτοιες στιγμές χρειάζομαι κάποιον
να με ανεβάσει στη σκάλα
πιο πολύ φοβάμαι τι θα δείξει αυτό το τεστ
θα έχω κλειστά μάτια μέχρι να δω το αποτέλεσμα
και αν δείξει οτι είμαι αλλεργική στους ανθρώπους τι  θα κάνω
το πιο πιθανό να με συμβουλέψει ο γκασπαντ(z)ίν γιατρός
ν' αλλάξω στάση απέναντί τους
πώς γιατρέ πώς, να τους θέλω  κοντά μου και να τους αγαπώ
α δε μπορώ
εχω προσπαθήσει, όλα μου τα χρόνια προσπαθώ δε μπορώ ν' αλλάξω
δε μ' αρέσουν οι αλλαγές
χτενίζω τα μαλλιά μου με τον ίδιο τρόπο απο τα δεκαπέντε
δεν τους έχω αλλάξει ποτέ χρώμα
όλα μου τα ρούχα είναι ίδια
σχεδόν και τα παπούτσια
έχω εκατομμύρια ζακέτες κι ούτε ένα παλτώ
ούτε ένα
δανεικά της μαμάς μόνο
σαν αυτό που θα πάρω τώρα μαζί μου
εκεί στα καταχιόνια
αα είναι κι άλλα που δε σου είπα
μην κάνεις σαν αγοράκι
είσαι ο πιό άντρας
θυμάσαι που ξενυχτώντας φάγαμε σα γουρούνια
όλη νύχτα δε μπορούσα να κοιμηθώ από το φαγητό
ο λαιμός μου γυαλίζει
οι βλεφαρίδες μου ακουμπάνε παντού
μέχρι και στον τοίχο
ε για κάποιο λόγο είναι μεγάλες
 ναι θα πάρω ρούχα μαζί μου
χοντρά ρούχα ναι
τα μισά τα έχω φτιάξει μόνη
όλα μόνη
έτσι γεννήθηκα αφού
κι έτσι μεγάλωσα αν μεγάλωσα
αν δε μεγάλωσα δεν ξέρω πού να ρίξω ευθύνες
μπαμπά θα σε κουτουλήσω
είσαι παράλογος
αγάπα τη μαμά μέχρι τα ασπροκίτρινα μαλλιά σου
3χιλιόμετρα κάθε μέρα
το σύνδρομό μου
το σύνδρομό μου έχει μεταβολισμό
όχι, ο μεταβολισμός μου έχει σύνδρομο
έλα παράτα με γιατρέ
να βάλω τις τεραστιότατες ωοθήκες μου στην τσέπη μου
να τις πάω στο ελσίνκι να πάρουν αέρα
όταν γυρίσω πες κακά νέα
τώρα όχι
όχι ακόμα
το αίμα μου είναι αλκοολικό κι η μοναξιά μου 
παροιμιώδης
χρόνια  ήθελα να γράψω αυτή τη λέξη
υπήρξα τόσο μόνη που έκανα θόρυβο
ακούς
εσύ ακούς
εγώ ακούω από το δεξί αυτί
το αριστερό κάηκε από τα μόνιτορ
καίνε τα μάτια μου
ο λαιμός μου είναι  ο πιο ίσιος που φτιάχτηκε ποτέ
τα νύχια μου ακόμα μισοβαμμενοξεβαμμένα
έχω ρίγος από τη μέση και μέσα
αναβοσβήνω και αργοσβήνω
η υγεία μου αργοπεθαίνει
από τη μέση και κάτω η πιό άχρηστη
ούτε να ματώνω δεν ξέρω σαν τα κορίτσια
αλλά το δέρμα μου
τι ομορφιά
σχεδόν  καλύτερο κι από την κουβέρτα της μαμάς
τόσο μαλακό
που αν καταλάβει πόσο σκληρή είμαι θα λιώσει
η ανθρωπότητα με έχει πλέον κουράσει τόσο
που τη βλέπω κάτω από την πατούσα μου
εχω τη δυνατότητα να τη λιώσω με ένα βήμα
η διατροφή μου
ξέχνα τα φρούτα
ποιός ζει χωρίς φρούτα μωρέ
εγώ ναι εγώ
εδώ αντεξα χωρίς αγάπη
στις βιταμίνες θα κωλώσω