113195



κτός από την αηδία ζέστη που είναι αηδία, υπάρχουν μερικές αηδίες ακόμα. Η πίεση πέφτει με τη ζέστη αλλά αυτό είναι απο κείνα που δε θα καταλάβω ποτέ γιατί εγώ είμαι πολύ πιεσμένη, κι αφού μου πέφτει η πίεση πώς νοιώθω τόση πίεση; Όλη μέρα όλο το σπίτι γυαλίστηκε, ναι ναι και τα χαλιά, και τα ντουλάπια στην κουζίνα, με κάτι διαβητοσοκολάτες κρυμμένες πίσω πίσω που πετάχτηκαν, κι ένα παστέλι με μέλι που πετάχτηκε κι αυτό, καθάρισαν όλα σαν παλιά που όποτε καθάριζα ένοιωθα τη μαμά κοντά να τρίβει τα χέρια της από τη χαρά που η κόρη της είναι παστρικιά, ωραία είναι η καθαριότητα, καλύτερη από τη βρωμότητα, κι οι σάλτσες της μαμάς καλύτερες απο το πουμαρό αλλά εκείνο δε θέλει καθάρισμα μετά κι εκείνες τις εποχές που η μαμά έψαχνε συνεχώς προφάσεις για να μπαινοβγαίνει στο σπίτι, έφερνε τις σάλτσες μία-μία, όλες μαζί μανούλα, βάλτες σε σακουλίτσα όλες μαζί και φέρε τις, αλλά σιγά μην το έκανε, λίγο λίγο, έφερνε τη σάλτσα και πήγαινε και στο υπόλοιπο σπίτι να δει, είχα πια μάθει όμως κι έσβηνα τα ίχνη αγοριών από το σπίτι, όχι για κείνη, για μένα το έκανα, η μαμά έφευγε ευχαριστημένη σκεφτόμενη πως και η άλλη της κόρη είναι καλή, και κάνει δουλειές και δεν τον παίρνει σαν βρωμοπουτανάκι, έμενα εγώ στην κουζίνα να χρησιμοποιώ τις σάλτσες, το σπίτι είναι γεμάτο σάλτσες, τα ντουλάπια επίσης, εγώ η πιό σάλτσα του σπιτιού, το πουμαρό δε θέλει πλύσιμο μετά, το'παμε, τα βάζα της μαμάς θέλουν, κι εκεί στο στόμιο ειδικά , και τα καπάκια, ήταν περίεργες εκείνες οι εποχές, κι έπλενα ένα βάζο και έβαλα όλο το χέρι μου μέσα μαζί με το σφουγγάρι να φτάσω στον πάτο -εγώ είχα ήδη φτάσει- κόλλησε το χέρι μου μέσα, δεν έβγαινε, έριχνα υγρό πιάτων να γλιστρήσει να βγει, δεν έβγαινε με τίποτα, ανησύχησα και μετά μ' έπιασε ένα γέλιο, σκυμμένη στον πάγκο της κουζίνας γελούσα σχεδόν υστερικά μέχρι που το χέρι βγήκε και σταμάτησα απότομα να γελάω τρομαγμένη που γέλασα έτσι υστερικά, τα υστερικά γέλια όπως όλα τα υστερικά πράγματα μου προκαλούν τρόμο, πάντα έλεγα οτι οι υστερικοί άνθρωποι είναι στερημένοι κι ανοργασμικοί, έτρεξα στο μπάνιο κι έχυσα πιό πολύ από τη σάλτσα κι ησύχασα κι ύστερα σκέφτηκα πως ο  ψυχαναγκαστικός μου οργασμός είναι μεγαλύτερη ένδειξη στέρησης αλλά επείδή δε με συνέφερε κατέληξα πως όλα είναι μαλακίες και φταίει που διάβαζα για οργόνες στην εφηβεία. Τρώω μελιτζάνες δύο συνεχόμενες μέρες, θα μπορούσα και κάθε μέρα, με βοηθάνε κρατάνε πολύ λάδι κι εγώ τις νύχτες είμαι μέσα στα λάδια και τα λίπη, ακούω ατάκες απο υστερικές ανοργασμικές, η νύχτα θέλει φλερτ, η σωστή γυναίκα πρέπει να μπορεί να δείχνει διαθέσιμη αλλά να μην είναι κι άλλα τέτοια μαργαριτάρια που με αναγουλιάζουν, καταπίνω γουίσκυ , η νύχτα δε θέλει τίποτα μωρή θοδωρούλα κι η σωστή γυναίκα πρέπει να θέλει να παίρνει τουλάχιστον τρείς πίπες την ημέρα, δε μιλάω σιγά μην πιάσω κουβέντα, κι εσύ παρακεί με το μπλέ το πουκάμισο σταμάτα να κερνάς και να κοιτάς μ' αυτό το αυτοπεποιθηστικό ύφος, δε γαμιέμαι βλάκα. Άλλη μία ώρα μέχρι να φύγω απο 'δω. Η τραγουδίστρια καύλα -έγραφε το βιβλίο εντυπώσεων, με κόκκινα γράμματα, βαριέμαι να ξεκινήσω τα ναρκωτικά κι απλά περιμένω να περάσει αυτή η μία ώρα στη δουλειά. Πέρασε, περπατάω μόνη μου στη δραγούμη, κάνουν θόρυβο τα παπούτσια μου, ξεκλειδώνω το αυτοκίνητο, ανοίγω τα παράθυρα, σταματάει δίπλα μου ο τρελλός, με τρομάζει, με απειλεί, φοβάμαι, του κορνάρω δυνατά, ευτυχώς έρχεται κι άλλο αυτοκίνητο, πατάω γκάζι κι απομακρύνομαι αλλά αισθάνομαι την καρδιά μου να ξυπνάει, φτάνω σπίτι, ξετρομάζω, δε φχαριστιέμαι καφέ με την καινούργια μηχανή, πρέπει να τη συνηθίσω, το πιο δύσκολό μου, πόσο αηδιαστικά της συνήθειας άνθρωπος είμαι, πόσο προβληματικά. Κάνω ένα τεράστιο μπάνιο, βγάζει λίγη σάλτσα το πόδι μου, ωραία είναι τα ξυράφια, τα αγαπάω, συνήθεια κι αυτά, με προστατεύουν από εκείνα τα μέρη που πάνε γυναίκες σε άλλες γυναίκες και μιλάνε για γυναικεία πράγματα και βγάζουν τις τρίχες τους μαζί, στην εικόνα αυτή μπορώ να κάνω αυτόματο εμετό, σταματάω να σκέφτομαι κάνω ησυχία. Ξαπλώνω ανάσκελα, ηρεμώ, το βράδυ έρχεται το καλύτερο. Ταινίες και βελόνες. Μέσα στη σάλτσα όλα. Αργότερα πρέπει να μάθω δύο γλώσσες για τις τέσσερις χώρες που με περιμένουν κι εγώ πρέπει να αποφασίσω σε ποιά θα κάνω την τιμή. Αργότερα όμως, αργότερα,  after, senere, mais tarde. Αποφασίζω αημαίνει αλλάζω συνήθειες, το χειρότερό μου. Αρχίδια.